.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 12, 2011

be strong girl!!!hwaiting!!

Assalamualaikum wbt...

setiap manusia dijadikan sempurna lengkap dengan akal, hati dan perasaan...dan semua orang tahu yang kaum Hawa mempunyai hati yang sangat lembut dan mudah tersentuh...its includes me okayh???coz i'm a woman....dan pada masa dan ketika ini sahabat-sahabat serumah aku mempunyai masalah dengan hati dan perasaan mereka...yela...every people have their own personal problems...ayaiyaiyai....haish..susah kan nak tafsir hati manusia ni...

kadang-kadang kite usaha jaga hati orang...tapi hati kite???hati kite ni kite campak jauh-jauh...biar takde sape-sape jaga...tapi mana boleh nak buat camtu kan???sebab Allah dah ciptakan kite manusia ni sebagai sebaik-baik kejadian...kadang-kadang kite rasa kite tak buat salah pon, tapi orang lain tetap pandang kite yang salah...kadang-kadang kite rasa orang tu salah, tapi at the end, kite jugak yang kena mengalah...hati merajuk tak siapa sudi nak pujuk...well,lau dah macam tu pepandai la pujuk hati sendiri...Allah kan ada...mengadu je kat Dia..Dia tak penah tinggal hamba-hamba-Nya..cuma kite manusia yang selalu lupa Dia...

sesungguhnye, aku cuba lembutkan hati yang keras...tapi orang buat aku cuba untuk keraskan hati yang da kembali lembut...tapi tak pe....i will keep on smiling, even deep down there its hurt terribly...aku tak kacau hidup korang, jangan berani nak musnahkan hidup aku..sebab, korang cari pasal dengan salah orang..hati aku tough....cakap la ape korang nak cakap, kata la ape korang nak kata, sebab aku tau tetap ade orang yang sayang aku..aku tak rugi pape pon...aku ade family, ade my love, ade sahabat-sahabat..KAU ade????till then, chow..

p/s: i will still love you no matter what...please take good care of my heart..thanx...

4 comments:

hana said...

wat happen dear??
x mo story mory ngn aku ke??!!
=D

misz anis said...

@hana
kau takde camne nak ngadu...huhuhu...

Niena Farrah-Hana said...

chillex babe...

misz anis said...

@Niena Farrah-Hana
chill la ni..hehehe