.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 14, 2011

saya sudah disetem...=)

Assalamualaikum wbt...

saya telah dirisik..
malu la..=)
ape-ape pon..
alhamdulillah..
semua berjalan lancar....
terima kasih ya Allah...
semoga ikatan ini kekal selamanya..amin...





daaa.....

13 comments:

syarifah nurul ain said...

TAHNIAHHHHH!!!!
jeluz la yunkkk..papepon,moga kamu berdua kekal dan bahagia selamenye k..aku doakan dari terengganu nih...hehehe...

saidatul noor farhana said...

Waaaa...bestnyer...nk jugak!!blh x baby??

hana said...

muka dah la macam baru bgn tido..
lepas tu bukan nak pakai baju kurung ke..
baru la nampak ayu..
hampeh la..

anne said...

congrats darling.
im proud with u.
aku doakan yang terbaik untuk kau.
aminnn :)

m a w a r said...

sempoi la yong..org dtg merisik pakai suar trek..hehe

Ummi said...

congrats ea :D

piejah said...

ko mmg style! pki tracksuit ke weyh? haha!

Niena Farrah-Hana said...

woi,org dtg mrisik ko pki slua..ish2..haha
nywy congrate!!

cik maira said...

nak nangis tau bila dapat tau kau nak jadi tunang orang dah. well, aku baru dapaat tau dari fatin. hahaha. semoga semuanya berjalan lancar. tahniah ! :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

risik pakai bj t-shirt je? nape tk pakai baju kurung..sopan sikit..hihii~ tahniah!!

misz anis said...

thanx guys....t shirt dan suar adalah tidak di sengajakan....huhuhuhu...maen terjun je ni...=)

farahin nasir said...

tahniah sangat3.. eh? tshirt jer?? layannn~~

MissyNursy ♥ said...

waaiiihh..simplenye die org dtg merisik!!??hehe..btw, congrets!!:)dh bertunang dh pun kn..