.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 3, 2011

caca marba itu aku~

Assalamualaikum wbt...

malam ni hujan turun dengan sangat lebat..alhamdulillah..setelah 2,3 ari panas, malam ni hujan turun menyembah bumi memberi seribu satu rahmat kepada manusia dan alam....law dapat bantal, duduk bawah selimut, dengan tilam empuk.....aduhhhhhhhh...confirm tido tak bangun sahur dah..subuh pon ke laut....bile datang waktu-waktu camni, hati pon mula la nak jiwang....jiwang nye pun adoyai...haih...aku rasa rindu..dengan hujannye, rumah sunyi sepi lagi...rindu member-member..rindu abah aku..and rindu si dia....even ari-ari contact pon tetap rindu jugak...dah la bukan maen awal pulak tu dia tido ari ni...tak pe..aku paham..orang kerja kan???penat sudah tentu...

saja aku update entry baru ari ni..sebab nye beruk aku da anta surat..suh aku bayar bil..disebabkan skarang ni bulan puasa, maka nye mak aku tak meniaga..bile tak meniaga, duet poket aku pon hilang punce dan sumber la...bile da hilang punce dan sumber, sudah tentu aku akan buat tak tau je ngan surat beruk tu....bile aku buat tak tau, makanye aku tak kan dapat nak online...bile tak dapat nak online, maka tak kan ade entry baru...hahahahaha..tu je nak gitau..so jangan di tanya ke mana aku menghilang..cewaaaahhhh..bajet ade orang kesah la bile ko tak de???tak de makna nye.....lalalalala~

so, mulai esok celcom akan potong ekor beruk aku..tunggu la pihak berwajib nak memberi sumbangan ikhlas...law ade sumbangan, aku akan try jumpe pakar sambung ekor untuk sambung ekor beruk aku..(ape kau merepek ni anis??)ntah la...aku pon tak paham ape yang aku carutkan...@_@

sebelum aku menutup tirai blog, aku nak bagitau pada kamu semua...bahawasanya, blog aku takde tirai..so, aku nak tutup macam mane??hahahaha...ishhh..ntah la..sejak dua menjak ni kepala aku jadi weng-weng sket....

lastly aku nak pesan...law korang benci ngan aku, aku mintak maaf....law korang cemburu dengan aku, aku mintak maaf..law korang iri hati ngan aku, aku minta maaf...aku minta maaf dengan segala perasaan PHD yang ade dalam diri korang terhadap aku...sesungguhnye korang tak tahu hakikat yang terjadi dan takkan pernah cuba memahami dan mengerti hakikat tersebut akibat hitamnye hati korang...cuba telan dan fahami setiap isi yang terjadi...hanya yang makan cili tertelan biji cabai....hanya yang makan limau terasa masam nye...sekian....muchas gracias....

notadarihati: iloveyoubabyandwillalwaysloveyou...thanxcausealwaysmakemehappy...

2 comments:

kaizen said...

xper balik puncak alam tuh boleh la hapdet byk2 kn??

*mmg klaka tang beruk tuh...

latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan & Urban : Camera Paling CANGGIH

puan anis said...

@kaizen
itu sudah tentu..kat puncak alam line laju macam ayor terjun..hahaha