.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 31, 2011

contest loving couple

Assalamualaikum wbt...

syieda_joy
         ni first time nak join contest...before ni tak pernah try...so this is my first trial...ni pon sebab mr.chem sibuk suruh join..die cakap mana taw ada rezeki..ley buat belanja raya...hehehe...die la yang jumpe contest ni and beria suh aku join..so cik syieda, bagi la kitorang menang ea??ley buat beli baju raya...hehehe...so, here the stories between both of us...


ini mr.chem...kitorang kenal di alam maya..maksudnye, dengan jaringan jalur lebar (amek kau ayat skema..haha) lah kitorang berkenalan...korang tau says.com??kat sana la die jumpe aku..hehehe..aku tak reti sangat nak bercerita sal riwayat percintaan kitorang ni....sebab t law aku citer belum tentu tujuh ari tujuh malam abes citer nye...tapi yang buatkan aku jatuh ati kat dia sebab die berani...yela, baru kenal aku sebulan da berani jumpe parents aku...bile die buat camtu, means die serius nak kat aku...and memang die serius pon...kitorang pon dah on the way nak move on in next step in our relationship...doakan lah segalanya dipermudahkan..amin....


          hurmmmm, aku tak taw la apa kisah menarik antara kitorang yang nak disharekan...sebab bagi aku setiap yang berlaku antara kitorang semua nye menarik....semuanye membuatkan perasaan cinta antara kitorang semakin kukuh...nak kata aku cinta pertama dia, dah tentulah tidak...nak kata die cinta pertama aku pon tidak...tapi kitorang tetap anggap yang percintaan kitorang skarang ni adalah cinta pertama antara satu sama lain...dan semestinyalah cinta terakhir kan???


         . tapi ada satu benda yang betol-betol ikat hati aku kat dia....air mata...yerp...dia pernah menangis kerana aku...bukan sebab nak putus ke apa ke...serius, ingat senang ke seseorang bergelar lelaki nak menangis??bagi kaum dorang air mata tu kan mahal???tak de nye nak kuar camtu je...hanya yang benar-benar ikhlas dalam bercinta je jadi camtu...korang nak tau die nanges sebab pe???sebab aku sangsi ngan kasih sayang die...bukan la sangsi...masa tu aku cam terasa ati ngan die...aku yang ase rendah diri...down...yela-yela...salah aku...sori manje...heeeeee~ tak pernah dalam sejarah hidup aku lelaki menangis untuk aku..dia lah satu-satu nye..terharu....aku menangis untuk dorang banyak kali da...lupakan...tu kisah lama...


           sebagaimana dia sayang kat aku...macam tu jugak lah aku sayang kat die..macam mana die takut kehilangan aku...macam tu jugak lah aku takut kehilangan dia...aku hanya berdoa semoga Allah merahmati dan melindungi hubungan kami...


            aku tak harap banyak dalam hubungan kitorang...macam ape yang pasangan laen nak, tu jugak la yang aku nak...aku hanya berharap yang hubungan kami berkekalan and bahagia sampai akhir hayat...yela, law setakat anak cucu je, t da bercucu bercerai pulak..orang zaman skarang bukan ley percaya sangat..atuk umur 70 taon pon ade nafsu nak rogol budak..kan??mana tak bercerai law da camtu..huhu..


            "Ya Allah, perkenankanlah doaku agar suatu hari nanti, aku bisa menjadi kekasih halalnya. amin"


4 comments:

ieda =.= said...

aminn...

thanks joint ^_^

puan anis said...

@syieda_joy
most welcome...thanx wat contest..eheh..=)

Personal Wellness Coach. said...

alolololo...
so sweet nye :)
hehe nak join boleh?
;P

puan anis said...

@anne
hehehe...join la yunk...nak baca sal ko gak..weeee...=)