.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

sengal itu kami

Assalamualaikum...wbt...

haih...malam-malam camni tak ley nak tido lak..
tadi maen tempek-tempek ngan ain...
tempek poster kat sugar paper...
korang taw tak tempek tu ape???
tempek tu tampal la...
sok nak kena anta poster tu kat madam kitorang...
patut anta minggu lepas,tapi terbabas lak..huhuhuhu...
tak pewla...yang penting kitorang anta...
kelewatan tidak disengajakan..

hurmmm,sok ade kelas awal pagi...
sesudah subuh lak tu kelas nye..
camno nak bangun nie???
tak pe lah,law terlewat mesti lecturer aku faham kan???
aku bagi la alasan aku tak ley tido malam tadi...
agak-agak lecturer aku terima tak alasan munasarawak aku tuh???
hehehehehe...=)
aku sena nye nak tunjuk kat korang gambar kesengalan aku n member-member aku...
owh,kitorang memang sengal...
mungkin sebab tuh kitorang kawan...hahahaha...
tak pelah..korang tengok je gambar ea???
t aku tulis panjang-panjang korang bukan baca sangat pown..
aku taw...
sebab aku pown camtuh...
hahahahaha..
aku suke tengok gambar orang je dari baca...
weeeeee....=)
ok lah...nanti before tido amek wudu' n baca doa tidop ok???
nyte korang...

nostalgia...hahahaha...=p

no idea!!

lam lecture hall pown sempat tau...

sengal tak???mesti la tak..kitorang shhhweet jeww...=D

comel la tuh?????songal!!

we've got same pattern but different color kurung's

dorang kutuk bella...konon bella rendah...isk..isk...

they have same color kurung's...

ninja!!!!hait..hait..

she is isatou...our foreign student..she so nice...

during histo lab...

sape lagi hensem???ain ke patung tu???

bella sampai tertido peluk bear itu...

ain bajet comel..hahaha

cantik tak???cakap cantik pat....!!

2 comments:

hana said...

cantik saaaanggat..
(tu pic las)
=D

misz anis said...

@hana
owh..thanx hana...aku taw...kite sumer cantik2...hehehehe..=)