.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

kami dah jadi P.E.L.A.K.O.N.

Assalamualaikum..wbt...


owh yeah...korang mesti tak percaya bukan???
yela...korang mesti ingat muka aku and member-member aku tak market nak jadi pelakon...
tapi korang.....salah...
kan i da kata u tak tahu....
kitorang ni berbakat besar taw tak nak jadi pelakon...
cuma malas je nak tunjuk kat korang...
nanti artis-artis malaysia kena tutup periuk nasi dorang lak...
aku and kengkawan aku tak kejam macam tu okayh???
kitorang low profile...
yela...citer lebih-lebih bukan korang percaya pon...
korang tak nak percaya sudah...
aku tak paksa pon korang caya..
tapi memang kitorang berlakon pon...
and memang kitorang jadi pelakon...
malas nak cakap arr sape director dia...
korang gerenti tak caya dia amek kitorang belakon nye lah..
yela...director terkenal camtuh amek kitorang berlakon...
korang mesti ingat kitorang bawak watak sampingan je kan???
mesti korang ingat kitorang ni maen tempek-tempek je kan???
salah...kan i dah kata u tak tahu...
kitorang semua pegang watak penting tahu tak???
tak de kitorang semua...tak jalan pengambaran...
dah la..citer lebih-lebih pon tak guna...
korang tengok jela bukti-bukti yang aku nak bagi ni...

nabilah as sales girl..

nuha as laoban...

barisan pelakon utama...

ain...ni practice je ni...

malu..tapi mahu...=)

tengok..khusyuk tuh hapal dialog...

tengok lagi...

ni camerawoman jugak...hehehe

ain ngah bagi description watak n perwatakan...

thats azrah...tak banyak gambar dia coz dia malu-malu...

lihatlah betapa siyes nye mereka...

saya memang begini..hahaha..

ni cik hana..as a doctor...

ni pelakon utama gak ni..before shooting...

ni masa kitorang jalani pengambaran drama MANDARIN...
di bawah arahan nabilah..nuha..anis..hana..ain..azrah..
kan betol aku cakap..director terkenal tu semua tu..
untuk assignment subjek BAHASA kitorang...hahahahaha...=p

6 comments:

Anonymous said...

amik mandarin jgk ke? =)

puan anis said...

@HaNiEeZhaah syg..hehehehehe...amek jugak ke??

Anonymous said...

ak dh tamat belajar mandarin hehehe

puan anis said...

@QaSeh IrDia
aku ade agy 1 sem baru abes..penat da nak belakon....hahaha..

luqera said...

chantek kasut kau. pinjam boleh? huu. :)

puan anis said...

@luqera
boleh syg...sgt comfy taw...=)