.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

~seiras panda~

Assalamualikum wbt...

wow...amazing...da bertahun tak menghupdate blog comel ini.
secomel tuan nye..maapkan saya encik blog...
owh,pasti hana akan berkata..."comel untuk aku jela anis!!"
abes,law comel untuk dia, saya jadi ape??
ok la..saya cantik..boleh??..sambil tangan di dada dan mata ke atas..
tapi itu tak menjdai tajuk perbualan kite hari ini..
aku hanya ingin mengkhabarkan kepada seluruh dunia bahawa subjek pelajaran membunuh manusia telah berjaya ditamatkan riwayatnya pagi tadi..
mood sekarang sangat lah gumbira...
yela...setelah bertungkus lumus bersama-sama hana mengharungi malam-malam yang sangat mencabar..
kami telah berjaya menamatkan riwayat 2 orang manusia..
ehh..bukan...2 paper final telah berjaya kami harungi..
sekarang berdebar tunggu result jela..
mesti korang nak kata tajuk aku takde kena mengena ngan citer aku kan??
ok la..berbalik kepada citer asal..
memang betol la aku sekarang ni da seiras panda...
malah boleh dikatakan mak panda law tengok aku pon mesti dia ingat aku anak dia..
mana tak nye...duk berjaga dari malam bawak ke subuh..
study gile vavi punye pasal kan??struggle untuk final la katakan..
tapi bukan study sangat pon..hahahaha..itu benar..
sudah nya....lingkaran gelap bawah mata pon terbentuk...
malahan warna nye mengalah kan kepekatan lingkaran mata panda...
arghhhh.....camno nih????
abes la i masa nak bersanding nanti..okeh..tu tipu..
cuba bagi taw camne aku nak ilangkan dark circle tu skang????camne???

panda=hana..lalala~


korang tengok..korang tengok..!!
panda tu ley wat pose comel lagi...even dia ade dark circle sekali pon...
tapi law aku aku yang wat camtuh...PANG!!!!okayh..fine..mentang-mentang la aku cantik jew...
taw la aku tak secomel panda..fine!!fine!!
mesti HANA sukew aku nye entry ni...
sebab ade gambar dia!!..
da la..aku nak g tonyoh muka ngan clorox..
kot la dark circle tu ley hilang..so,aku akan cantik semula..
PANG!!!fine!!fine!!!daaa...

8 comments:

hana said...

wei ani!!.
sejak bila plak ko cantek ha???
aku=panda???
mmg sungguh comel..
hahah

Saidatul Noor Farhana said...

Gud luck final exam yang..:)

puan anis said...

@hana
ana the stone...aku memang semulajadi cantik..hahahaha

puan anis said...

@saidatul noor farhana
thanx dear..good luck too...=)

Anonymous said...

haihh..ana, ani..x abeh2 ngan panda..ce koala pulak..lg comey rasanya..ohoho~

puan anis said...

@dora_aqua88haish..koala xdew lingkaran gelap bawah mata..xley nak geng...

Unknown said...

tenyeh je dgn sabun dynamo lame2.. :P

puan anis said...

@Heidi Shafiq
clorox lagi power..tapi still xhilang jugak..huhuhuhu