.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 16, 2011

last night....

Assalamualaikum wbt...

semalam aku duduk di birai katil sambil memandang muka adek aku yang ganas comei tengah tidur dan dibelai manje oleh mak aku...*jeles..nak jugak!!!sambil-sambil tu mak aku duk nasihat kat aku la..citer macam-macam sal pengalaman hidup..yela, nak citer kat sape lagi kan???da aku anak dara die..yang sulung pulak tu..mesti la aku harus memahami and mendengar segala citer die..cewwwaaaahhhh...

ade mak aku nasihat sal isu rumah tangga ni...(ma, dah nak cucu ke???i mude lagi kot...muahahaha..)okayh..serius...yela, mak aku da lalui macam-macam pengalaman kan???ade pahit, masin, manis..macam-macam lah...mak aku pesan...bile bertunang akan ade macam-macam dugaan....sebab masa tu la nak tau kite ni serasi ke tak, berjodoh ke tak..mak aku cakap, ape-ape pon mesti nak kena sabar...baik lah ma...lepastu, mak aku pesan lagi...bile da kawen nanti..jangan nak ikut kepala sendiri je..suami isteri kena  pandai main kan peranan...law sorang ngah marah-marah, sorang lagi kena diam..law sorang tu API, sorang lagi kena jadi AIR...tak boleh dua-dua nak jadi api..yela, law sorang tengah bercakap, yang sorang lagi pon nak bercakap, abes sape nak dengar cakap sape kan???last-last makan penyepak, penampar dan segala pe lagi la...hoish...mintak jauh...law dua-dua diam pon tak ley jadi jugak..yela, duk simpan-simpan...duk pendam-pendam...last-last korang gak makan ati...masalah pon tak settle kan???

senang citer kena saling memahami antara satu sama laen la...lagipon,every single problems has its own solution...am i rite???bukan takat tu je mak aku citer...tips-tips masa mengandung pon mak aku bagitau...haish...lambat lagi ma nak bercucu...sabar ye...hahahaha....till then..chow...muchas gracias...

p/s: i miss you...*sigh*..he's busy today...=(

4 comments:

hana said...

erm..
bukan senang nak bina keluarga anis...
semoga berjaya sampai akhirnya..
=D

anna al saiburi said...

HAHA. cepat la kawin anis. sian mak ko. ak pn nk tgk hg kawin,

misz anis said...

@hana
insyaAllah hana..
amin..hope everything gonna be fine...
same goes to u dear...
thanx for everything...

misz anis said...

@anna al saiburi
adeh..sabar la..
pelan2 kayuh..hehe