.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 29, 2011

pada suatu masa dahulu......

Assalamualaikum..wbt...

citer da lama...tapi aku baru nak citer...nak tau kena baca, tak nak tau boleh blah...sekian...

pada suatu petang yang dingin....aku tengah melepakkan diri di atas katil bersama tilam tak berapa nak empuk....penat pulang dari tolong mak meniaga..tibe-tibe aku ternampak bayang makhluk halus masuk dalam bilik...rupe-rupe nye budak kecik yang suka mengganggu gugat kebahagiaan rumahtangga hidup aku...sape lagi law bukan si Qistina tu...die datang dan menyendeng kat aku..da macam kucing nak mengawan je lagaknye..eyh,bukan...nak manje-manje ngan aku la tu konon..maka terjadi lah perbualan antara aku dan die..

aku : adek nak ape??
dia  : ayong (panggilan aku kat uma) jom la tengok tibi...
aku : adek nak tengok citer ape??
dia  : ayong, jom la teman adek tengok KEPOK KEPET...
aku : ape???citer ape??(sambil memikir)
dia  : citer KEPOK KEPET...
aku : mana ada citer tu dek..(malas nak bangun dari katil hakikatnye)
dia  : ade...jom la yong...
aku : pandang jam dan berfikir...owh, citer SPONGEBOB SQUAREPANT...
dia  : yela...KEPOK KEPET la...
aku : gelak kaw2 punya...tapi teman gak die tengok citer tu...






untung la kau dek dapat kakak penyayang cam aku...bese la, die cakap pon tatabahasa tak berapa nak betol..hahahahaha...sekian...muchas gracias~

No comments: