.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

Sg. Kanching

Assalamualaikum..wbt..

hye..ari tuh aku ade cakap nak citer sal trip aku ngan dak kelas g BBQ kan??actually aku da penah g da Sg. Kanching ni sem lepas...so, ni kali ke-2 la aku ke sana...dulu ber-4 jew..but kali reramai..happening sikit..aku malas citer panjang-panjang..korang layan jela gambar ea??


















sonok okayh..laen kali kite wat trip reramai lagi ye??happy..happy...till then..daa...=)

bowlat!!!

6 comments:

hana said...

aish..
gambar je melambak..
muahaha

puan anis said...

@hana
tulis pepanjang orang tak nak baca lak..hahahahaha

cik maira said...

tanak tinggi lagik ke heels ko tu? haha

puan anis said...

@cik mairaade tinggi lagi yunk oii..tapi sebab nak bejalan kan??tinggi tu cukup dah..hahahahaha

alonk'toek said...

kacak.

puan anis said...

@alonk'toekmereka memang kacak..=)