.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

im going to take another step in my life...

Assalamualaikum wbt....

hidup ni penuh ngan kejutan kan???kadang-kadang ade berita gembira..ade berita duka..tapi adat la hidup kat dunia ni....kite pelakon di pentas dunia...setiap yang terjadi pon disebabkan oleh diri kite sendiri...aku sendiri tak pernah sangka yang hidup aku akan berubah dalam sekelip mata....serius, aku memang tak pernah nak sangka..segala nye berlaku tanpa diduga....semua kerana ketentuan-Nya...aku redha...aku bersyukur sebab aku berpeluang untuk mengenal erti hidup ni...sekurang-kurang nye aku belajar dari pengalaman aku sendiri...aku taw aku masih terlalu muda untuk memberi makna kehidupan...tapi aku ade la pengalaman sikit kan??mungkin belum cukup bekal aku tu untuk teruskan perjalanan hidup aku...sekurang-kurang nye aku ade sedikit petunjuk...haish,tengok intro cam aku ngah bersedih lak kan????hurmmmmm....

sebenarnye, aku dalam proses untuk mengambil langkah seterusnye dalam hidup aku....haish..macam tak sangka je aku bakal melangkah ke alam seterusnye....korang nak taw ke alam ape???jeng..jeng.jeng...hahahahaha....korang tunggu la ea???tibe masanye t korang akan taw jugak....sabar ye....aku harap segalanye berjalan lancar seperti yang dirancang..buat masa ni segalanye nampak macam tiada halangan..Alhamdulillah...bersyukur sangat sebab Allah mudahkan rencana aku...mungkin sebab nak buat benda baik, so Allah permudahkan la jalan nye kan???syukur...hehehehe...aku harap korang pon tolong berdoa agar urusan aku di permudahkan ye???cepat-cepat,tadah tangan dan berdoa.."Bismillahirahmanirahim...Ya Allah, Kau tolong lah permudahkan dan lancarkan lah urusan buat sahabatku Anis Mardhiah Bt Mohamad...semoga segala rencana nye mendapat berkat-Mu...semoga dia sentiasa di bawah lindungan-Mu..semoga redha-Mu bersamanye...amin.."terima kasih...syukran jazilan...ok lah...korang tunggu berita baek dari aku ye...till then..chowz...muchas gracias....

6 comments:

Syazwan said...

alaaa..
step tu?
buat suspen je.dah nak kawen ea ?
amin!!

hana said...

i wish dis is the best decision u have made..
congrates n happy always dear...
=D

misz anis said...

@Syazwan
ape yg suspen nye???hahaha

misz anis said...

@hana
please pray for my happiness dear..thanx for ur support..i love you lah...=)

m a w a r said...

wah wah wah..
dia dh buat entri nii..
smga bhgia syg!

misz anis said...

@m a w a r
thanx...
semoga awak juga bahagia..
semoga kite sama-sama bahagia...
amin!!