.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

once in a month.....

Assalamualaikum wbt..

sekarang ni emosi aku ngah tak bapew nak stabil..benda kecik pon buat aku naik darah...benda kecik pon boleh buat aku terasa hati..it's just so not me...yela,aku kan seorang yang ceria..im happy to make people happy...tak pela..law aku terasa hati pon,aku simpan je...biar la aku tertawa dalam duka..ecehhh..ayat nak mintak penampo jew...hari ni, pagi-pagi lagi aku da terasa hati...tengok,aku mulakan hari dengan bermuram durja..huhuhuhu...nasib baek la tangki air mata aku tak bocor..control..padahal benda tu kecik je pon??kecik ke??ntah la..tak pela..abaikan la...

tapi benda ni semua normal la...biasa la..pompuan..die ade penyakit gangguan emosi sebulan sekali...(HANA aku buat entri ni..muahahahahaha)...law pompuan sama pompuan tu dorang paham la perubahan yg terjadi ni...tapi orang laki tak paham...sebab dorang tak ase..hehehehe...so,kaum lelaki please take note ea???law awek korang tibe-tibe je jadi ngada-ngada and cepat je nak merajuk, tu bukan die saja-saja nak jadi camtu..it's because her hormone is not balance...something goes wrong just for a while...tu normal okayh???tapi law korang memang dapat awek ngada-ngada, tu bukan sebab hormone tak balance,tu memang something goes wrong with her..hahahahaha...bukan selalu pon..once in a month je...

ok lah..aku nak sambung makan ati ni....nasib la dapat makan ati kan??orang sebelah ari-ari mam sup tulang...hahaha..till then..chow..muchas gracias..

1 comment:

Anonymous said...

owh mcm 2 ea??bru faham sekarang..kalo dah faham camni nak kne jage tiap2 ari pn xpe ;))