.:penyewa:.

Love of Life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

terima kasih cinta...

Assalamualaikum...wbt...

today im going to be a lil bit jiwang..not a lil bit la..law korang baca gerenti muntah darah....law tak nak muntah, tak payah baca...okayh???hahaha....

awak...terima kasih...
kerana mencari dan menemui saya...
kerana menyayangi dan mencintai saya...
kerana sentiasa berada di sisi saya..
sudi mendengar dan memahami saya..

awak..terima kasih..
kerana menerima saya seadanya...
sentiasa memuji saya seikhlasnya...
menjaga saya sebaik nya...
menghargai dan melindungi hati saya sepenuhnya...

awak..terima kasih...
saya tahu saya tak sempurna....
saya tak secantik Fatin Liyana...
saya tak kurus macam model jelita....
tapi awak tetap kata saya yang tercantik pernah awak jumpa..
saya terindah pernah awak ada...
saya bidadari dunia awak yang dicipta...
saya permaisuri hidup yang awak tak sangka awak akan ada...

awak...terima kasih...
kerana mencurah cinta...
menjadikan saya wanita bertuah dalam dunia..
memiliki awak satu nikmat Allah yang tak terhingga...
awak membuat saya bahagia...
setiap hari hati saya berbunga...
seperti kali pertama jatuh cinta...

awak..terima kasih...
kerana berkorban segalanya untuk saya...
kerana buat apa saja demi melihat saya bahagia...
kerana sudi memujuk melihat saya ketawa..
tak sanggup mendengar saya tangis dan berduka...
dan tak nak lihat saya kecewa...

terima kasih cinta...
sesungguhnya tiada lain yang saya pinta...
agar kita kekal selama nya...
kasih yang tiada penghujungya...
cinta yang mekar selamanya....
sayang yang takkan pernah pudar harum nya...
semoga Allah sentiasa merahmati kita...
dan doa-doa mereka yang ingin melihat kita bahagia...

awak....terima kasih dari saya tak terhingga...
hingga hujung nyawa belum tentu saya dapat membayar nya...
kasih saya mendalam tiada hujungnya...
cinta saya utuh tiada akhirnya...
semoga awak bahagia memiliki saya...
kerana saya berbangga dikurnia kanda...
sayang saya tiada tolok bandingnya...
kerana tiada insan laen yang pernah lekat dihati saya seperti anda...
terima kasih kerana hadir dalam hidup saya...

awak..terima kasih...
bait kata indah tercipta hanya untuk anda..
tak kan pernah ada yang kedua..
hanya untuk si pencuri hati saya...
Mr. Chem yang ikhlas mencintai saya...
sepenuh jiwa dan hati nya...
terima kasih cinta......

9 comments:

hana said...

sama-sama awk..
uweeekk...

Anonymous said...

xde muntah darahnye kalo faham maksud ayat 2 btol2..skali skala jiwang ape salahnye,kn?manusia kn ade jiwa..just mendalami setiap ayat 2 je dh ckup ;))

m a w a r said...

wewitttt..keh3

misz anis said...

@hana
kan aku dah pesan jgn baca...kan dah muntah..hahahahaha

misz anis said...

@m a w a r
weeewwiiittt....hehehehehe

~Peter kass~ said...

mak kata... baju yang kotor boleh dicuci.. tapi.. hati yang suci.. sukar dicari...

andai kering air mata kerana menangisi sesuatu yang x kan terjadi.. sia-sialah ia.. andai kering air mata kerana menikmati keikhlasan yang diberi.. berbaloi- lah ia..

peace yaw!! thanks syg for that entry...

misz anis said...

@~Peter kass~
yup...hati yg suci sukar dicari...ganti die lagi payah nak jumpe...hehehehe..my pleasure..most welcome...=)

ain sakinah said...

wah...bahgie la kamu skang....hehe.
aku bce aku lak yg terharu..x de rse nk muntah pon..ape mknenye tu?

misz anis said...

@ain sakinah
huhuhuhuhu...thanx wei..sebab terharu...aku tulis ngan hati,and ko baca ngan hati...sebab tu ko terharu...huhuhuhuhu..=)